PDA

View Full Version : New Years RESOLUTIONS



Justin Fox
19-01-07, 10:01 AM
OK, now that we're very well and truly into 07, what are your new years resolutions? (please be realistic, ie: forget the ones you made on NYE!!!).

kula
19-01-07, 10:06 AM
1280x1024

denka
19-01-07, 12:30 PM
1. wake up on time everymorning, i.e. hit the snooze button less
2. be less lazy

If i get those 2 things down pat, i reckon I'm swoite!

VTECMACHINE
19-01-07, 01:08 PM
1. Stop smoking!... sooooooo hard!, never knew it would be this hard.
2. Cut down on modifications

Justin Fox
19-01-07, 01:26 PM
LOL Mark.

My missions + resolutions:
- Stop smoking as much (only with drinks yo!)
- Make more art
- Eat better
- Play the guitar 100 times more and finish recording the songs I never recorded.
- Crack 1.10 at Wakies
- Push JDMST

Mike.V?!
19-01-07, 01:30 PM
1280x1024

Haha beat me to it.

lovesil
19-01-07, 01:38 PM
1) Earn alot of money for my coming wedding & have spare money at the same time for my Ralliart colt
2) Bring my colt to a track
3) Do up my Rcolt.com forum

denka
19-01-07, 01:48 PM
1280x1024

i don't get it

VTECMACHINE
19-01-07, 02:03 PM
hmm same!

Justin Fox
19-01-07, 04:08 PM
They're having a go at the word "resolutions", either that or I think they mean they aren't running 1280 resolution yet which I can't even begin to fathom lol!!!

black200
19-01-07, 04:16 PM
get off the smokes

5 days in and no problems

[ekkY]
19-01-07, 04:51 PM
less smoking and less lazyness and be on time

VTECMACHINE
19-01-07, 05:27 PM
well put a thread at the end of the year.. to actually see how many people did quit smoking! Charlie g/l man! hehehe... 5 days... that's heaps good. apparently after a week it's easy.

denka
19-01-07, 08:13 PM
it's not

you think you're in the clear but you ain't

i quit smoking for 2 years, got back on em for about 1 year, recently was off for 6 weeks and now back to smoking when i'm having a beer

only problem is, i drink a lot more now

shonen
19-01-07, 08:23 PM
- Quit smoking
- Train harder so ill be ready to hit the tournament circuit again next year after grad.
- Spend less on car (this is not gonna happen :P )

R-Tune
21-01-07, 06:07 PM
1.07 in 2007