PDA

View Full Version : move to the darkside!



EK1D
22-01-10, 05:49 AM
hi jdmst! for 2 and a half years iv been driving a Honda ek civic, now i have moved to the dark side.. check it out.

My civic 5 month after i bought it
http://img718.imageshack.us/img718/5366/19326624a7612259981lxo7.jpg (http://img718.imageshack.us/i/19326624a7612259981lxo7.jpg/)

http://img15.imageshack.us/img15/4503/dscf1419z.jpg (http://img15.imageshack.us/i/dscf1419z.jpg/)


Just before the new owner took it away =(
__________________________________________________ _____
http://img10.imageshack.us/img10/8413/dscf1708u.jpg (http://img10.imageshack.us/i/dscf1708u.jpg/)

http://img684.imageshack.us/img684/8323/dscf1740.jpg (http://img684.imageshack.us/i/dscf1740.jpg/)

when i got it -

http://img12.imageshack.us/img12/1377/20000107dsc103777777777.jpg (http://img12.imageshack.us/i/20000107dsc103777777777.jpg/)

now days -

http://img688.imageshack.us/img688/71/img0669s.jpg (http://img688.imageshack.us/i/img0669s.jpg/)
http://img13.imageshack.us/img13/2261/img0638ng.jpg (http://img13.imageshack.us/i/img0638ng.jpg/)
http://img716.imageshack.us/img716/6260/img0662jy.jpg (http://img716.imageshack.us/i/img0662jy.jpg/)
http://img295.imageshack.us/img295/1737/dddddhm.jpg (http://img295.imageshack.us/i/dddddhm.jpg/)
http://img153.imageshack.us/img153/8587/img0631copy.jpg (http://img153.imageshack.us/i/img0631copy.jpg/)
http://img641.imageshack.us/img641/5051/img0673copy.jpg (http://img641.imageshack.us/i/img0673copy.jpg/)
http://img46.imageshack.us/img46/3792/img0685copy.jpg (http://img46.imageshack.us/i/img0685copy.jpg/)
http://img146.imageshack.us/img146/6384/img0635u.jpg (http://img146.imageshack.us/i/img0635u.jpg/)

snappy
22-01-10, 07:44 AM
Is that 180 green too?

EK1D
22-01-10, 08:01 AM
yeah, cant get away from it lol

Justin Fox
22-01-10, 08:08 AM
Welcome to the dark side!

Serial Killa
22-01-10, 08:17 AM
From gimic to real car

Good going :)

You'll enjoy the ride

DaN[e]
22-01-10, 08:51 AM
Welcome David....good to see you have a real car now = P

CallMeKay
22-01-10, 08:52 AM
Congratz on the purchase

Loving the pic of the braces underneath the civic though!

Bodgy Racing Developments
22-01-10, 09:06 AM
nice car.

you'll miss the 'chuckability' of the civic though!

EK1D
22-01-10, 09:13 AM
;605884']Welcome David....good to see you have a real car now = P

yeah i know its about time, go back to work daniel i see ur boss lookin at u lol!


nice car.

you'll miss the 'chuckability' of the civic though!

yes i alredy do... =(

vtecing
22-01-10, 10:08 AM
fail. civic was the shiz

VWJ37
22-01-10, 10:26 AM
fail. civic was the shiz

:evil: Aus needs more hard n/a fwd monsters! wheres the love :!:

good luck with your next build though ;)

EK1D
22-01-10, 06:18 PM
fail. civic was the shiz

yeah i know the civic was the shit but needed some turbo in my life lol

Justin Fox
22-01-10, 06:29 PM
nice car. you'll miss the 'chuckability' of the civic though!

That's why I have the ED Civic. :lol:

I suggest buying one, spend $1500 on one, get some great rubber for it and chuck that thing around. Fun times.

Drive your new beast like you do the Civic and you'll be in a world of trouble!

UFO8MYCAT
22-01-10, 06:39 PM
Hey I think Ive seen this green EK alot at Campbelltown.

vtecing
22-01-10, 08:09 PM
turbo is over rated, ive had two turbo cars and two vtec cars and VTEC IS FTMFW YO!!

RobSSS
22-01-10, 08:22 PM
While I was looking at the civic pictures, I just knew it would be a 180/S13 as the new car. haha

GtiSpeed
23-01-10, 01:53 AM
sweet ride david! spotted it yesterday

EK1D
23-01-10, 02:35 AM
That's why I have the ED Civic. :lol:

I suggest buying one, spend $1500 on one, get some great rubber for it and chuck that thing around. Fun times.

Drive your new beast like you do the Civic and you'll be in a world of trouble!

YES! i was planing to get a ED as a run around and turn it into this --->

http://img189.imageshack.us/img189/8696/dsc0056copyh.jpg (http://img189.imageshack.us/i/dsc0056copyh.jpg/)
http://img69.imageshack.us/img69/8562/dsc0072copy.jpg (http://img69.imageshack.us/i/dsc0072copy.jpg/)


Hey I think Ive seen this green EK alot at Campbelltown.

yeah, the new owner lives in minto


turbo is over rated, ive had two turbo cars and two vtec cars and VTEC IS FTMFW YO!!

yeah i guess, but this my frist turbo car so time to have fun til i get over it and get myself another honda

sweet ride david! spotted it yesterday

where was this lol, yeah i drive around alot.

CaptainColen
23-01-10, 03:58 AM
congratulations on the purchase!

vtecing
24-01-10, 04:14 PM
yeah i guess, but this my frist turbo car so time to have fun til i get over it and get myself another honda

now ur talkin

EK1D
12-03-10, 06:12 AM
update

some kids broke my windscreens out side my street so i had to get a replacement.

http://img28.imageshack.us/img28/1763/img0106y.jpg (http://img28.imageshack.us/i/img0106y.jpg/)
http://img175.imageshack.us/img175/2204/img0105j.jpg (http://img175.imageshack.us/i/img0105j.jpg/)
http://img717.imageshack.us/img717/5171/img0108q.jpg (http://img717.imageshack.us/i/img0108q.jpg/)

also picked up a nardi 350mm,a set of tein ha and did a DIY sleepy eye kit. will post pic's when the tein's are on.
http://img38.imageshack.us/img38/2392/dscf1852o.jpg (http://img38.imageshack.us/i/dscf1852o.jpg/)
http://img706.imageshack.us/img706/8582/img0116tv.jpg (http://img706.imageshack.us/i/img0116tv.jpg/)
weak offset =( makes me wanna cry...
http://img519.imageshack.us/img519/7812/img0038aq.jpg (http://img519.imageshack.us/i/img0038aq.jpg/)

vipv35
12-03-10, 07:46 AM
http://img189.imageshack.us/img189/8696/dsc0056copyh.jpg

what kind of front bumper is this?

ninja edit: i think its a sedan bumper

mullens
12-03-10, 08:19 AM
its just a prefaclift front bar, sedans and hatches both came in it

Biggie
12-03-10, 08:57 AM
another member in the 180 club yeeeeeahh

EK1D
13-03-10, 07:17 PM
tein's are on and got some better offset rims for now

http://img709.imageshack.us/img709/7881/img0121ym.jpg (http://img709.imageshack.us/i/img0121ym.jpg/)
http://img291.imageshack.us/img291/8529/img0122fm.jpg (http://img291.imageshack.us/i/img0122fm.jpg/)

Speedinc
13-03-10, 07:25 PM
hey!
is this david from netcafe??

looking a lot better then when I saw it last!
did you find out where that oil leak was coming from?

cobalt green crew!

EK1D
14-03-10, 04:31 AM
yo pat! yeah its me dave,
yeah i found out where the oil was comin from
the old owner spilt engine oil in the car so it wasnt a leak.

yeahhh cobalt green crew bro!

JAP-513
14-03-10, 09:47 PM
YES! i was planing to get a ED as a run around and turn it into this --->

http://img189.imageshack.us/img189/8696/dsc0056copyh.jpg (http://img189.imageshack.us/i/dsc0056copyh.jpg/)
http://img69.imageshack.us/img69/8562/dsc0072copy.jpg (http://img69.imageshack.us/i/dsc0072copy.jpg/)



yeah, the new owner lives in minto



yeah i guess, but this my frist turbo car so time to have fun til i get over it and get myself another honda


where was this lol, yeah i drive around alot.

http://i80.photobucket.com/albums/j183/mikelean3/ohemgee.jpg

EK1D
15-03-10, 02:02 AM
i want racks for my 180 atm... been looking, anyone know where i can get some? i tryed the sites, no luck.

EK1D
10-08-10, 01:01 AM
its been awhile since i last updated this, so here its go's
got myself a vertex style kit, still got to do the side skirts but been so lazy atm... meh..
next step is get the hole car painted, any suggestion for what color?

http://img24.imageshack.us/img24/2944/180r2.jpg
http://img823.imageshack.us/img823/8670/180r1.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/2035/180f2.jpg

X Kyle X
10-08-10, 01:13 AM
Looking good.

Looks very tidy.

Nice subtle mods. Will like toners how the skirts look on it swell.

Modified
10-08-10, 01:18 AM
Do a Takumi style panda.

Then it'd be the car that Takumi would have driven if he was a man :lol:

In seriousness though, I thikn a really dark British Racing Green. Dont know why, but I've always thought that a 180 could pull that colour off really well with the right set of wheels.

Zc1600
10-08-10, 10:28 PM
go black and ull never go back ;) heheh

and i like ur front bar btw =)

EK1D
12-08-10, 12:20 AM
go black and ull never go back ;) heheh

and i like ur front bar btw =)

lol i was thinking of going black too.. but yeah so much white and black 180's around.

when am i going to have a ride in your car pat? lol

kriZy
12-08-10, 10:24 AM
ur 180 looks clean!

where'd u get the illest sticker from - online?

EK1D
12-08-10, 02:15 PM
ur 180 looks clean!

where'd u get the illest sticker from - online?

hay krizy! i hear ur type x is sexy! lol
yeah i got the illest sticker online bro.

Modified
12-08-10, 02:27 PM
i want racks for my 180 atm... been looking, anyone know where i can get some? i tryed the sites, no luck.

Cable-Tie has some roof racks off his One-via that he is selling. Should fit your car no worries.

Shoot him a PM.

kriZy
12-08-10, 03:45 PM
hay krizy! i hear ur type x is sexy! lol
yeah i got the illest sticker online bro.

think u heard wrong lol.

i pm'd ya.

EK1D
12-08-10, 04:58 PM
yeah he ask me to buy it off him, but im saving up for new rims atm... =(

pm u back krizy.

EK1D
14-08-10, 06:44 PM
The bar got a make over from my friends the past few weeks, so much random bullshit on it lol.
I also got my new CA Clear blinker in yesterday so i put the on today.

http://img3.imageshack.us/img3/223/headlightsl.jpg (http://img3.imageshack.us/i/headlightsl.jpg/)
http://img834.imageshack.us/img834/2355/dscf2042q.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/3218/dscf2046g.jpg (http://img338.imageshack.us/i/dscf2046g.jpg/)
http://img194.imageshack.us/img194/552/dscf2043c.jpg (http://img194.imageshack.us/i/dscf2043c.jpg/)
http://img812.imageshack.us/img812/4876/dscf2045.jpg (http://img812.imageshack.us/i/dscf2045.jpg/)


After getting pulled over by the cops today (almost got defected =( walked away with a few fines...)
i decided to paint the bars black for now so i don't get so much attention from the cops, can job ftw lol!
i also made new number plate brackets for the bar.

http://img695.imageshack.us/img695/5789/balck2.jpg (http://img695.imageshack.us/i/balck2.jpg/)
http://img32.imageshack.us/img32/7987/blackbb.jpg

Spools
14-08-10, 06:57 PM
looks good dave!
where abouts did the cops get you?

btw seeing shaun tonight, did you want the stockies at yours or his?

EK1D
14-08-10, 07:01 PM
cheers bro! man.. i got done next to my house.. near st johns public school....
would be better if u drop it off mine cuz its probly closer for u lol drop them off whenever.

Spools
14-08-10, 07:08 PM
lol upset..

oh ok, well let me know when your free, ive got them in the car ready to go.

Zc1600
14-08-10, 10:31 PM
lol i was thinking of going black too.. but yeah so much white and black 180's around.

when am i going to have a ride in your car pat? lol

tru that...

Well once i get it back on the road we go for car wash meet! maybe a month or so =)

mindcircus
14-08-10, 10:36 PM
LOL didnt even know my own bro sprayed his car.... LAWL!

FML i wanted to tag "the owner of this car likes big black cock in his bum hole"

EK1D
14-08-10, 10:49 PM
tru that...

Well once i get it back on the road we go for car wash meet! maybe a month or so =)

yeah npz pat will be waiting for the day!


LOL didnt even know my own bro sprayed his car.... LAWL!

FML i wanted to tag "the owner of this car likes big black cock in his bum hole"



f**k you Shaun! lol