PDA

View Full Version : [SYD] JDMST EOMM - KK's 30th March 2010



Justin Fox
31-03-10, 01:23 AM
JDMST had our very 1st meet in February 2005 at KK's so this one was a little nostalgic!

I only took a few shots, was too busy chatting away most of the time. I actually liked it that it was raining but I liked it even more that the old school came out.

People make a meet. It's been said so many times before. Hopefully those that disagree will see the light one day in future :D

http://farm3.static.flickr.com/2197/4475613375_81b5618e28_o.jpg
Dinner at McDonalds - touch screen ordering system?! Cool if it was in Japan but freaky that it wasn't.

http://farm3.static.flickr.com/2776/4476390598_afde4d03d4_o.jpg
Dessert!

http://farm3.static.flickr.com/2776/4476390732_73cb585a1b_o.jpg
I'm pretty sure Andy and Shane were at the 2005 meet.

http://farm3.static.flickr.com/2797/4475613747_c3382a7ff5_o.jpg
Boots!

http://farm3.static.flickr.com/2717/4475613847_724971d9cd_o.jpg
Coffee + hot donuts = mmmm.

http://farm5.static.flickr.com/4064/4476391020_ef456e6ca0_o.jpg
Yonas had Nath's nuts :lol: Yonas was also at the very 1st JDMST meet in 05.

http://farm5.static.flickr.com/4020/4475614113_071dbf93fa_o.jpg
Deep in thought.

http://farm3.static.flickr.com/2701/4475614251_7fe29f72cb_o.jpg
Felix was there in 05 too.

http://farm5.static.flickr.com/4030/4475614353_2e6b3e9d90_o.jpg
Narada and full throttle Stevey rocked up!

http://farm3.static.flickr.com/2719/4476391464_1faafd98df_o.jpg
Outside.

http://farm5.static.flickr.com/4064/4475614529_af8c0bfe84_o.jpg
Andy's cube.

http://farm3.static.flickr.com/2804/4476391628_f6dde4dbce_o.jpg
Pakula was busy shooting "something!".

HKS200
31-03-10, 01:28 AM
yeh i agree justin, the atmosphere was nice. a bit of a change from fox where everyone was spread out. Sorry didn't get round to putting down a donation and grabbing a sticker off ya. next meet for sure. (I only got a couple of pics off too due to the weather)

Gorilla
31-03-10, 01:30 AM
Nice pics, kinda works with the nostalgia hehehe.

Yeah I was there in 05 in my IS200!

felixR
31-03-10, 01:32 AM
Nice photos.. B&W works well!

I can't wait to see what Herman & Mark produce! :)

HKS200
31-03-10, 01:35 AM
I think nissans might have taken out the meet tonight?

(Locky)
31-03-10, 01:36 AM
in the outside pic it looks like i didnt get the memo to park front out :lol:

xntrik
31-03-10, 01:37 AM
XD.

Couldn't bring my car out! Dissapointed!


Good to meet a few of you guys!

Bantex
31-03-10, 01:42 AM
Pity about the weather plus horrible traffic. Good time nonetheless!

.:JDM/Dave:.
31-03-10, 02:03 AM
Overall great meet, parking was tight but who cares lol, had a great time catching up with people and connecting with familiar faces :D

poh_86
31-03-10, 02:14 AM
cool meetup, need more closeby

BURST
31-03-10, 02:18 AM
Some nice cars there, was a good meet.

rayb3na_
31-03-10, 02:47 AM
props to jf for personally going up to people and introducing himself!

Frogger
31-03-10, 08:16 AM
Great meet up! Can't believe it's been 5 years since the first meet...

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0001.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0002.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0003.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0004.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0005.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0006.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0007.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0008.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0009.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0010.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0011.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0012.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0013.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0014.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0015.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0016.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0017.jpg

http://i183.photobucket.com/albums/x244/studio-ichiban/2010-03-30%20JDMST%20EOMM%20at%20KK%20Mascot/DPP_0018.jpg

HKS200
31-03-10, 09:27 AM
nice photos rob. what settings you using?

MiGoreng
31-03-10, 09:31 AM
I'm in love with MX5 :(

Frogger
31-03-10, 09:47 AM
nice photos rob. what settings you using?

Thanks Wez. With the exception of Suga's R32 and Felix's DC2, I was using my flash and just had the camera set to 'P'. Forgot I cranked up the ISO setting so everything is (accidentally) very grainy!

Buddah
31-03-10, 09:53 AM
Aww you did take a shot of mine. :) Thanks Rob with the six :P

HKS200
31-03-10, 09:57 AM
Aww you did take a shot of mine. :) Thanks Rob with the six :P

MR2 > six :???:

Vashcat
31-03-10, 09:57 AM
Who parked in the disabled spot?

Frogger
31-03-10, 10:13 AM
MR2 > six :???:

Don't argue with my big block 2.3L. :P

philz
31-03-10, 10:39 AM
nice pics Rob!

And ooommgg Nath! looks soo good.

Andy Wana
31-03-10, 10:40 AM
Great meet-up, friendly folks and great cars all around.
Everyone was on their best behaviour and great to put faces to names as well.

Tazz
31-03-10, 10:43 AM
^I dunno about that... i'm sure I heard a rev from a certain R32 golf upon start up :P

as said in the other thread, great to catch up with everyone, didn't end up leaving until 12:30 just got caught up talking with people I hadn't seen in years along with the usual people throughout the whole night haha

Andy Wana
31-03-10, 10:49 AM
^I dunno about that... i'm sure I heard a rev from a certain R32 golf upon start up :P


The revs sound sexy though, not like a bargain basement 4" fart cannon special. So that's an exception. :mrgreen:

Justin Fox
31-03-10, 10:59 AM
I'm thinking about banning her...

RE99IE
31-03-10, 11:03 AM
I'm thinking about banning her...

I can see this happening if you do. lol

http://shrink4men.files.wordpress.com/2009/12/man-in-doghouse.jpg

HKS200
31-03-10, 11:10 AM
wheelside anyone?

http://img59.imageshack.us/img59/2094/img1494qc.jpg (http://img59.imageshack.us/i/img1494qc.jpg/)

sorry to whoever was reversing:

http://img13.imageshack.us/img13/5926/img1503c.jpg (http://img13.imageshack.us/i/img1503c.jpg/)

CallMeKay
31-03-10, 11:10 AM
All the cars are looking awsum.

Mx5's especially, cant wait to get mine so i can go to one of these!

Mr Happ
31-03-10, 11:20 AM
lots of familiar faces :) should have really come.....but the rain just turned me off. Lame.

poh_86
31-03-10, 12:30 PM
hey frogger mad pics

totally random meeting you and you being my tutor for maths some 6 years ago haha

Frogger
31-03-10, 12:39 PM
Sorry I couldn't remember your name Poh... I definitely remember your face though. Was good (and unexpected) running into you!

Cappuccino
31-03-10, 12:49 PM
Good meet up reminded me off the good ol days at Rhodes it was fantastic catching up with so many old faces that I haven't seen in years spewing I didn't meet anyone new!

JF great idea with KKs it brang the old skool vibe back looking forward to what you have planned the rest of the year!

broady
31-03-10, 12:54 PM
Great meet up! Can't believe it's been 5 years since the first meet...


Damn, you got photos of all the MX5s except mine... :(

Matyi
31-03-10, 12:55 PM
Looks like a great friendly meet guys, but where's the rest of the pix? Dont let QLD take the JDMST meet crown! :P

Buddah
31-03-10, 01:19 PM
We shall see your pics with video footage. Eventually :P

Tazz
31-03-10, 01:24 PM
sorry to whoever was reversing:

Yeah that was me moving to a slightly more acceptable parking spot :P

jimjams
31-03-10, 01:35 PM
tried to make it and failed as i have no etag and nobody to lend me one. so tolk the gf to a movie. maybe next time :P

Cappuccino
31-03-10, 01:40 PM
You don't need an Etag to get there

eg5
31-03-10, 01:56 PM
Great meet

JDM-mk
31-03-10, 02:03 PM
Great meet guys , it was good to meet some new faces :)

Gorilla
31-03-10, 02:07 PM
Great meet guys , it was good to meet some new faces :)

Pics > Text ? :P haha

SUGA
31-03-10, 02:08 PM
Yes i think you should ban me - at least for a week!

Great meet last night, good to catch up with all the oldies!

D4NM4C
31-03-10, 02:18 PM
haha christina, busted for revving again!

scotty, lol at parking


wish i couldve made it

JDM-mk
31-03-10, 02:22 PM
Pics > Text ? :P haha

hahaha nah no pics from any of us man .

we should of done some rolling shots all the way home haha.

jimjams
31-03-10, 02:24 PM
You don't need an Etag to get there

well i live on the central coast and dont know how els to get there but accrose the brige.

jd_911
31-03-10, 03:01 PM
we should of done some rolling shots all the way home haha.

haha speaking of which :P

http://farm3.static.flickr.com/2789/4478171892_41283fa445.jpg

Good meet, good turnout, keen to see some certain footage :)

Gorilla
31-03-10, 03:06 PM
nice shot man! The Low Down, love that name...should you be studying? If not more Shift pics!! haha

.:JDM/Dave:.
31-03-10, 03:16 PM
MR2 > six :???:

I lol'd :P

whyte
31-03-10, 04:40 PM
haha speaking of which :P

http://farm3.static.flickr.com/2789/4478171892_41283fa445.jpg

Good meet, good turnout, keen to see some certain footage :)

wow, nice photo mate!

dopey
31-03-10, 05:09 PM
Gee, can't believe you guys & gals actually managed to secure that many parking spots there. Just about every time I've been to that place it's been chock-a-block with losers waiting there until a flight comes in to pick somebody up.

philz
31-03-10, 05:11 PM
probably because it's a tuesday, it's usually packed on friday nights.

Buddah
31-03-10, 05:12 PM
It was more a case of double park or lap the car park until someone leaves and then pounce on the spot. I was one of the lucky ones and I just slotted in when I got there.

BURST
31-03-10, 05:18 PM
It was more a case of double park or lap the car park until someone leaves and then pounce on the spot. I was one of the lucky ones and I just slotted in when I got there.

Or cram into the back corner to make it hard for everyone else to go around the carpark. :P

Gorilla
31-03-10, 05:20 PM
like a lady in an Audi? haha

BURST
31-03-10, 05:23 PM
Haha, I remember her saying something about it not being a carpark.

Vashcat
31-03-10, 06:55 PM
It was more a case of double park or lap the car park until someone leaves and then pounce on the spot. I was one of the lucky ones and I just slotted in when I got there.


Or cram into the back corner to make it hard for everyone else to go around the carpark. :P

Or park in a handycap spot, cause you are handycapped?

whiteballz
31-03-10, 07:01 PM
Looks like a good meet.
Wish I could have made it, But got Tboned yesterday arvo.

TONTON
31-03-10, 07:05 PM
^ you got t-boned?

the e30???

badluck man... hope all is good

somos
31-03-10, 07:09 PM
http://farm3.static.flickr.com/2789/4478171892_41283fa445.jpg



Interesting meet. Small carpark, small area to stand under shelter. Made it more intimate and cosy than the usual spread.

J
31-03-10, 07:13 PM
like a lady in an Audi? haha

Yeah, she was a bit strange, Leo did some good parking assist though..


Or park in a handycap spot, cause you are handycapped?


deerr guuuhhh duhh..

Buddah
31-03-10, 07:27 PM
Or park in a handycap spot, cause you are handycapped?

Your legs num so your excused.

Vashcat
31-03-10, 08:32 PM
Haha i get it!

kula
31-03-10, 09:07 PM
i didn't take many pics, as i was doing something else.

but here are a few i did snap with the 85L.

http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4682.jpg

http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4686.jpg

http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4693.jpg

http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4697.jpg

http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4698.jpg

http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4700.jpg

http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4703.jpg

http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4734.jpg

HKS200
31-03-10, 09:08 PM
Your legs num so your excused.

lol any more pics guys?

BURST
31-03-10, 09:12 PM
LOL at cappuccino parking in the small cars only spot.

follar99
31-03-10, 09:45 PM
Man i wish i was as good mark with fotos lol, would love to make the journey up to sydney one day for one of these meets

jeffske
31-03-10, 09:48 PM
http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4700.jpg



liking the rain bokeh

Buddah
31-03-10, 09:50 PM
Brilliant photos, Mark. Don't suppose you took any of the green s14?

Gorilla
31-03-10, 10:01 PM
Nice pics Mark and ROb!

jeffske
31-03-10, 10:19 PM
Brilliant photos, Mark. Don't suppose you took any of the green s14?

or a green camry ?

Perry
31-03-10, 10:32 PM
Man I missed out was stuck at work that night till late doing over time. Justin want to make another meet calling the old schools out again.

prego
31-03-10, 10:45 PM
i want to come down for a meet looking good guys and girls

Vashcat
01-04-10, 03:05 AM
You want to come down and meet good looking guys and girls?

import_bible
01-04-10, 06:16 AM
wow great shots mark

Buddah
01-04-10, 08:30 AM
or a green camry ?

Ba doom tsh

Justin Fox
01-04-10, 08:58 AM
Mark Pakula FTW.

Stunn-R
01-04-10, 09:43 AM
Awesome photos! Good meet, I was going to come down but was at the Drifters Unleashed launch instead

Frogger
01-04-10, 09:44 AM
Awesome photos Mark!

kula
01-04-10, 10:01 AM
Awesome photos! Good meet, I was going to come down but was at the Drifters Unleashed launch instead

i did both, watch the intro of the dvd and then made it to KK in 30min or so.

Stunn-R
01-04-10, 11:01 AM
^^ Haha yeah, my mates cbf driving all the way in the rain

I wasn't driving so couldnt really say to
Will be at the next one though :)

Great pics once again mate

somos
01-04-10, 11:46 AM
Awwww... no pics of the red 'camry'?

Love the pics of the cube. Very cool.

dopey
01-04-10, 03:58 PM
Damn Mark... You've got a knack for making simple shit look amazing. Probably why you're a pro photographer, and I'm not, haha.

HKS200
01-04-10, 05:12 PM
Awwww... no pics of the red 'camry'?

Love the pics of the cube. Very cool.

dude I didn't even see you there.

Cappuccino
01-04-10, 05:14 PM
LOL at cappuccino parking in the small cars only spot.

Mate it's how I roll!!! Small car only parking FTMFW!!!!!

Andy Wana
01-04-10, 05:14 PM
Thanks for the superb photos of the Cube, Mark.
Simple, yet striking!

.:JDM/Dave:.
01-04-10, 06:44 PM
dude I didn't even see you there.

He rocked up really late

MiGoreng
01-04-10, 08:56 PM
Moar photatoes puhlease :)

wernz
02-04-10, 01:48 AM
You want to come down and meet good looking guys and girls?


LOL

WSY-729
02-04-10, 02:12 AM
http://www.markpakula.com/blog/images/jdmst/MPP_4734.jpg

i love this car!!! anymore pics?

kula
02-04-10, 01:29 PM
yeah that car needs a feature somewhere.

Justin Fox
02-04-10, 02:26 PM
Shoot it then Kula? Happy to feature it here!

1km
02-04-10, 02:32 PM
would be a great feature!

nath
02-04-10, 06:27 PM
And ooommgg Nath! looks soo good.

Thanks buddy :D

eg5
02-04-10, 10:30 PM
would be a great feature!

Yup
Nice K swap DC2

Taz_
06-04-10, 07:39 AM
Great pics,

Captured the feel of what looked like a nice intimate meet.

Whoever polished that black MX5 is a legend...

Biggie
06-04-10, 09:47 AM
whos car is it ad build thread ect?

vex33d
06-04-10, 12:55 PM
tried to make it and failed as i have no etag and nobody to lend me one. so tolk the gf to a movie. maybe next time :P

Hey JimJams, next EOMM if your free and looking to travel down with another Central Coast member, let me know. We could meet at Kariong interchange and travel from there if that suits.

The photo coverage looks awesome folks, have to get to a meet soon. See you all soon.

tougemonster86
06-04-10, 01:55 PM
some really nice pics! wet shots looks awesome.

Serial Killa
13-04-10, 10:04 AM
I saw some people taking videos this night

Am I right?

kula
13-04-10, 06:06 PM
you are right.