PDA

View Full Version : MySpace/Flickr/Blog/Tumblr/Twitter - anyone got one?



Pages : [1] 2

Justin Fox
19-12-06, 09:54 AM
Share them here, we can all add each other as friends :)

http://www.myspace.com/foxjustin

josh2.5
19-12-06, 10:03 AM
My myspace is www.myspace.com/jatee

and No, the tattoo in my pic isnt real :p

MFN-MAN
19-12-06, 10:59 AM
www.myspace.com/mfnman

Sp33dY
19-12-06, 11:13 AM
I think im one of the only nerdy type person i know that DOESNT have a myspace or blog of any kind ...... not in recent years anyway.

kula
19-12-06, 12:52 PM
i had a myspace set up in 04 or something, didnt touch it until now.

myspace.com/markpakula

Mike.V?!
19-12-06, 12:57 PM
I think im one of the only nerdy type person i know that DOESNT have a myspace or blog of any kind ...... not in recent years anyway.

I've never had a blog, and I'm as nerdy as you can get.

supernatural
19-12-06, 03:23 PM
www.myspace.com/project_tk :)

IcemaN
19-12-06, 04:15 PM
im anti myspace!!! whos with me?

Q_ball
19-12-06, 06:32 PM
I'm all for myspace LOL

Add me you bitches :p

http://www.myspace.com/qball4u_man_lol

felixR
19-12-06, 08:06 PM
:) www.myspace.com/felixalim

:) felixr.blogspot.com (http://felixr.blogspot.com/)

shonen
19-12-06, 09:25 PM
www.myspace.com/shonen82

Q_ball
19-12-06, 09:52 PM
www.myspace.com/shonen82

I love your friends list lol
So many girls :p

Justin Fox
19-12-06, 10:57 PM
I'm gonna add all of yas!

shonen
19-12-06, 10:59 PM
I love your friends list lol
So many girls :p

hahha...yeah....how did they all get there ????? :P

josh2.5
19-12-06, 11:04 PM
Anyone here know how to make a JDMST group on myspace? If so they should get to it!

I would but I have no idea how haha :p

Q_ball
19-12-06, 11:15 PM
I can create one if yous want...

What title would yous like?

JDMST?
or
JDM Style Tuning?

edit: Permission to use the mission statement on myspace groups?

Flawless
19-12-06, 11:24 PM
http://www.myspace.com/phunga

Q_ball
19-12-06, 11:39 PM
Group created...i got a lil bit impatient LOL

http://groups.myspace.com/jdmstyletuning

Flawless
19-12-06, 11:54 PM
^^after waiting 24 minutes??? lol

Q_ball
20-12-06, 12:17 AM
Yeh i know...haha

Join up all, invite ur friends haha

Justin, take over as mod if u like LOL

FRpilot
20-12-06, 12:45 AM
blogs? theyre for fcuks!


hm i have one myself rofl

Babalouie
20-12-06, 02:10 AM
So....*peeks out from hermit cave* ....this appears to basically be like a blog where you can add pics?

Justin Fox
20-12-06, 08:17 AM
LOL. Will get onto it!

t-onedc2
20-12-06, 08:24 AM
I got one too: http://www.myspace.com/tiger_tyson

Q_ball
20-12-06, 02:05 PM
I dont know how to pass moderation onto Justin >_<

Justin Fox
20-12-06, 03:39 PM
No need Q_ball :)

Brian_J
20-12-06, 05:34 PM
myspace.com/orido

VTECMACHINE
21-12-06, 03:05 AM
awwww i'm so stealing all of your hot my space chicks! :)

Q_ball
21-12-06, 11:49 AM
awwww i'm so stealing all of your hot my space chicks! :)

lolololololol!!

VTECMACHINE
21-12-06, 04:47 PM
Sweet stole some greek glamour off shonen! Thanks cheech!

PyRoMaNiAc
21-12-06, 05:07 PM
:D www.myspace.com/boostnpyro

shonen
21-12-06, 06:09 PM
OI !!! stop stealing all my e-bitches.......

Pimp your own !!! :P

VTECMACHINE
21-12-06, 09:31 PM
hahahahahahaha... LOL!

where the frik did ya get that greek chik from ne ways...!!! She's full on model.

mashies
21-12-06, 09:57 PM
www.myspace.com/someones_friend

dont get scared by my music

and dont call me emo i hate that just add me and talk i wont bite i promise:):):):)

Q_ball
22-12-06, 02:47 AM
hahahahahahaha... LOL!

where the frik did ya get that greek chik from ne ways...!!! She's full on model.

The internet allows you to be whoever, and whatever you want to be! LOL

s_vtec
27-12-06, 07:58 PM
i got myspace its www.myspace.com/sick_kunt

duesta
27-12-06, 10:41 PM
mine's www.myspace.com/duesta :)

stephen8512
29-12-06, 02:16 AM
trust QBALL to reply to a thread about MYSPACE... *tsk tsk* hehehe

Flawless
24-01-07, 09:25 PM
http://groups.myspace.com/jdmstyletuning

just reminding you guys we do have a jdmst division on myspace,
and there are people asking questions/advice on those forums too..

thats all :)

Tosh
25-01-07, 09:31 AM
www.myspace.com/toshakaronin

van
25-01-07, 11:01 AM
MySpace, pfft.

http://virb.com/van

franks
25-01-07, 11:36 AM
http://www.myspace.com/frankyfiveangels

satanic
29-01-07, 12:32 PM
http://www.myspace.com/satanic_9413

Dave R
29-01-07, 12:42 PM
http://www.myspace.com/shifty_dcr

SUGA
29-01-07, 03:56 PM
http://www.myspace.com/sugapopcandy

l-plates
29-01-07, 11:50 PM
www.myspace.com/project_eg

Tazz
29-01-07, 11:54 PM
.......myspace is rubbish

RyanP
04-02-07, 10:45 AM
Added mines

danielb
04-02-07, 01:52 PM
heres mine.. it's really lame

http://www.myspace.com/144773068


Just quietly Tazz, you have awesome taste in music :lol:

I nearly fell over when you said you love incubus, deftones etc then go on to say Atmosphere and Common. RESPECT!

franks
02-03-07, 03:36 PM
i might be a little slow on stuff these days but today i was fooling around with embedding videos into my friendster.com space.

im very impressed! after some foolin around the ease to embed youtube.com videos onto your friendster.com site is amazing!

i love this 'integration' business!!! bring it on!!!

disappointingly i cannot link my myspace.com video's to my friendster.com space so now im going to upload all video's to youtube.com only.

youtube, yourock! ;)

in the smh yesterday (i think) there was this article on the "next big thing" to hit the online profile revolution (myspace, friendster etc) and its this facebook.com thing? whats this all about - its just "another" myspace.com as far as i can see!!!

VTi_b0i
02-03-07, 03:44 PM
www.myspace.com/christiant86 FTW :D

D CUPS
02-03-07, 03:50 PM
http://www.myspace.com/dj_chesta

i'll add you guys when I get home on my lappy, I.T has blocked myspace here at work so no browsing for me here.

ai_04
02-03-07, 05:44 PM
http://www.myspace.com/anf888 - nothing special though..

Neilus
02-03-07, 10:24 PM
http://www.myspace.com/neiluslikesrice

Rice = the kind you make in a rice cooker. Not chromes and neons...

Mike.V?!
19-04-07, 02:06 PM
I made a Flickr account. I have a grand total of two photos on there.

http://www.flickr.com/photos/[email protected]/

chuingbeans
19-04-07, 03:16 PM
All I got is a MSN Space. Haven;t really bothered with MySpace.

http://aznovdarknessdna.spaces.live.com/

IcemaN
19-04-07, 03:57 PM
what about facebook yall:)

van
19-04-07, 04:33 PM
Pretty popular for Americans - like AIM - but not so well known here.

[ekkY]
19-04-07, 04:38 PM
www.myspace.com/ekky187

franks
19-04-07, 05:05 PM
i like friendster because you can link youtube media to your friendster site?
other sites i think you're able to embed video's anyway i guess....

friendster:
http://www.friendster.com/frankybaby

myspace:
http://www.myspace.com/frankyfiveangels

hi5:
http://frankyfiveangels.hi5.com/

msn spaces:
http://frankyfiveangels.spaces.live.com

facebook:
http://www.facebook.com/profile.php?id=799270612

linked-in:
http://www.linkedin.com/in/frankylie

TENSE
19-04-07, 05:44 PM
your missing

http://dlist.com

http://www.bebo.com/

http://www.wayn.com

Flawless
19-04-07, 08:50 PM
I made a Flickr account. I have a grand total of two photos on there.

http://www.flickr.com/photos/[email protected]/

your bro?

Marc
19-04-07, 09:16 PM
Myspace

http://www.myspace.com/staunch_trooper

Add me now for 2 minutes free sexy movie time :lol:

Mike.V?!
19-04-07, 09:48 PM
your bro?

Nope :)

franks
19-04-07, 09:51 PM
blardy hell,

i have a wayn and bebo account also. im a freak...

van
19-04-07, 11:29 PM
your bro?

Housemate I'm guessin'.





Or boyfriend.

Flawless
19-04-07, 11:44 PM
Loverrr <3

ntensity
20-04-07, 10:31 PM
www.myspace.com/antstarr

Will add some of u chaps later...im at work at the moment.

vyseting
28-04-07, 01:36 PM
http://www.myspace.com/vyseting

rodent
29-04-07, 07:50 PM
I refuse to get pulled into the whole MySpace thing. Meh, I must have the world's most pathetic Friendster account too cos I never used it.

But flickr I like :D
www.flickr.com/photos/jonno

vtec-NA.th
30-04-07, 10:05 AM
everyone should use facebook! :P It's so much better! XD

www.facebook.com

van
30-04-07, 11:16 AM
Everyone should stop being sheep! :P

Frogger
30-04-07, 01:07 PM
Facebook owns Flickr.

Unless u want to pay, Flickr limits u to 3 albums and 200 photos. Ok if u want to sign up with multiple email addresses.

van
30-04-07, 02:24 PM
In a complete reversal, I am now a sheep!

JDMST FaceBook group: http://www.facebook.com/group.php?gid=2323163697
My lame profile: http://www.facebook.com/profile.php?id=570215669

Join the JDMST group!

4agte
30-04-07, 02:32 PM
http://www.myspace.com/64080344


and my facebook is

http://www.facebook.com/profile.php?id=782285429

i also agree facebook is better no ads or prostitutes trying to msg you all the time

van
11-05-07, 11:32 AM
http://i167.photobucket.com/albums/u139/vanmonken/jessica-alba.jpg

speedracr
12-05-07, 01:10 AM
Signed up recently to this whole craze.

www.myspace.com/charleskha

nam
22-05-07, 12:16 AM
http://www.myspace.com/kyobibi

Mic
22-05-07, 01:03 AM
http://www.myspace.com/microku

http://www.friendster.com/microku

van
09-06-07, 07:34 PM
I have new myspace.

http://myspace.com/vanstrapp

PLS 2 B ADDN ME OK THX BAI!!!11``

IcemaN
09-06-07, 07:45 PM
hey van,
just found the jdmst facebook group:)

van
09-06-07, 07:46 PM
Ah, so that must be you who just added me on Facebook haha.

fun33r
10-06-07, 04:14 PM
myspace.com/tywillnevergiveup



:o

VTECMACHINE
12-06-07, 09:48 AM
www.facebook.com FTW!

van
12-06-07, 11:02 AM
Yeah we've already covered that Ricky, how about linking us to your profile so we can add you :)

VTECMACHINE
12-06-07, 01:25 PM
ohhh... sorry didn't know it was covered...

I have added everyone from the JDMST group! hehehe.

Shiri
12-06-07, 02:23 PM
www.myspace.com/shiridenovo

blog.myspace.com/shiridenovo

EGG80X
12-06-07, 04:18 PM
just signed up a flickr account
www.flickr.com\photos\ngsport

will try to get off my rear end soon and create a myspacelol

McCoey
12-06-07, 10:05 PM
I've just added all of you! ... thought about sending you all "gothic midget goat pr0n" but then realised half of you are send me that stuff weelky anyways.

Add me bitches! Add me now...

http://www.myspace.com/kijima_san

van
13-06-07, 07:53 PM
http://www.myspace.com/alex_s30z

;)

J
13-06-07, 08:24 PM
haha i ahve one, i dont use it much
myspace.com/hijacking

Q_ball
28-06-07, 12:00 AM
Group created...i got a lil bit impatient LOL

http://groups.myspace.com/jdmstyletuning

Bump for the JDMST myspace crew lol

felixR
09-07-07, 12:32 AM
Yeah we've already covered that Ricky, how about linking us to your profile so we can add you :)
joined!! :)

Jessi
09-07-07, 10:56 AM
www.myspace.com/tommy_girl
I have a Bebo, Facebook, Faceparty and Smsac ones also, but dont really use them

Jing
09-07-07, 07:22 PM
man i think i should have used myspace more as facebook doesnt look as popular

Brian_J
09-07-07, 08:01 PM
Facebook is way popular with uni peeps, I prefer Facebook over Myspace as its more organised and theres no fucking with the beats. Too much customisation for the lose

Jing
09-07-07, 08:39 PM
http://i172.photobucket.com/albums/w1/JDC5R/facebook.jpg

HAHAHAHAHAHA this made me laugh

Tazz
09-07-07, 09:33 PM
just been using facebook lately.. it owns myspace in a big way.

Brian_J
09-07-07, 09:59 PM
just been using facebook lately.. it owns myspace in a big way.

fuck yeah

felixR
10-07-07, 10:23 PM
Facebook is way popular with uni peeps,
and with work people..

Jessi
20-07-07, 04:51 PM
Ok so everyone on my old Myspace pretty much got annoying and it was time for change.

New myspace is: www.myspace.com/AE86Evangeline

denka
20-07-07, 06:58 PM
Who's on Facebook??

Jdmst network?!

Justin Fox
21-07-07, 01:33 AM
Facebook FTW. Excellent code behind it. Fast and super dynamic.

van
21-07-07, 03:31 PM
Jdmst network?!

How about a group

http://www.facebook.com/group.php?gid=2323163697

denka
21-07-07, 03:50 PM
How about a group

http://www.facebook.com/group.php?gid=2323163697

Joined!

PAPZ
29-07-07, 11:02 PM
add me =D

www.myspace.com/michaelpapz

CoffeeBoss
30-07-07, 07:20 AM
im anti myspace!!! whos with me?

I'm not a 15yo emo - i'm with you.

Facebook > MySpace

http://www.flickr.com/photos/mattsan/

chuingbeans
05-08-07, 12:44 PM
Made a Flickr now ^^

http://www.flickr.com/photos/halfy/

Sicarius123
23-09-07, 11:36 PM
www.myspace.com/canbdanman

Facebook is gay, myspace is simpler to use, simpler to find people, easier to interact with your friends.

Facebook however has "applications", "Whooooa!" I don't hear you say? I think if I get another invitation to have a beer, or become a vampire, or something else similarly idiotic on facebook I'm going to delete my account.

Dan.

minix3
23-09-07, 11:45 PM
facebook:

http://www.facebook.com/profile.php?id=517226540

myspace:

http://www.myspace.com/ilubyoO [untouched since i joined LOL]

xanga:

www.xanga.com/i_luf_yoO

o god im sad i have facebook myspace and a blog. sadly i have a bebo as well ==''

Evan
24-09-07, 02:22 AM
Face book i get lost hehe
Its so complicated lol

brasher
24-09-07, 08:37 AM
add me because Im awesome

http://www.myspace.com/cbrasher

do it.

van
24-09-07, 08:48 AM
http://myspace.com/grandJDM !

http://grandjdm.com/wp-content/uploads/2007/09/grandjdm-myspace.jpg

:)

brasher
24-09-07, 09:00 AM
whoah thats a nice layout!

I'll add you tonight Van, John Howard does not approve of myspace at work.

van
24-09-07, 09:06 AM
Hahah, righteo!

import_bible
25-09-07, 02:03 AM
hey guys add me too! http://www.myspace.com/importbible

NinjaDust77
26-09-07, 12:24 PM
myspace:
http://www.myspace.com/ninjadust77

facebook:
http://www.facebook.com/profile.php?id=862210458

FLEX
26-09-07, 12:50 PM
haaha

yea Im on FaceBook - http://www.facebook.com/profile.php?id=530627886

eveerything else is a waste of time :)

MFN-MAN
26-09-07, 02:03 PM
http://www.facebook.com/profile.php?id=614113627

MFN-MAN
26-09-07, 02:04 PM
add me because Im awesome

http://www.myspace.com/cbrasher

do it.

get facebook already yo! :P

van
28-09-07, 01:49 PM
Huh, looks like MySpace has been overhauled a bit.

New home page, and also apparently the ability to change the colours on your page and move various modules around. I think you can also now filter your friends by who's online, who's got mutual friends with you, etc. I guess Facebook's success has finally scared MySpace into improving their ancient and underfeatured service, haha.

http://i167.photobucket.com/albums/u139/vanmonken/stuff/myspace_new_look.jpg

If you want to use the new interface, make sure to click the appropriate choice up in the top right corner :)

More info: http://mashable.com/2007/09/27/myspace-homepage-upgrades/

Sicarius123
29-09-07, 10:44 AM
Oh fucking no.... It looks like fkn facebook. Now I hate myspace too :(

Dan.

van
29-09-07, 11:11 AM
What, it looked better before? urgh!

Sicarius123
29-09-07, 11:25 AM
The new MySpace still isn't as bad as facebook, I have nfi why, I just can't get my head around facebook, I just hate the whole layout. Also people who try and share "applications" with their whole friends list need to be stabbed in the eye with a goddamn spork!

Dan.

van
29-09-07, 11:38 AM
Yeah, I get extremely sick of all the invitations I get to these ridiculous novelty applications in Facebook. I wish I could block them!

I have no problem with the layout though, I find it fairly self-explanatory and intuitive. *shrug*

Delphia
29-09-07, 12:20 PM
My thousts on myspace/blogs are particularly venomous so Ill just say "no thanks"

van
29-09-07, 12:25 PM
Venomous? How so?

Alanski
29-09-07, 12:31 PM
http://www.myspace.com/ayeskii

Delphia
29-09-07, 12:58 PM
Venomous? How so?

I honestly beleive that Myspace and its ilk are 50% populated by vapid self absorbed people with self esteem issues who need validation.

They need to know that their opinions matter.
They need to know people want to know them (and see proof).
They need people to say positive things about them and what they think. ("Yeah I LOVE that youtube video too")

Honestly, A long time ago I grew out of needing validation. I Know who my friends are and if I want to update them on how my life is going, Ill open an MSN window, or grab my phone. What does it say about you if your primary mode of communication with most of your "friends" is in a open letter to everyone you know?

Oh and this is just MY OPINION, Lets not have this kick off into a discussion on the merits of myspace.

van
29-09-07, 07:32 PM
Oh for sure, the vast majority of users on MySpace are twits.

I've always said there's nothing bad and plenty good about the general idea behind MySpace, and that it's simply the massive influx of idiots that have given it a bad name. As a tool for networking and making friends and finding people with similar interests, it's a great tool. I've pulled 5 design/illustration contracts via my MySpace page, so I've gotta at least say that alone makes it worthwhile for me, haha.

The good thing about MySpace though is that, if you play it right, you can very easily stay clear of that shitty side of things. If you're only "friending" people that you can be sure are good folks, what's the harm? *shrug*

Delphia
30-09-07, 08:35 AM
Back in highschool all my friends and I were the gamer crowd, we all had our own websites coded ourselves with out favorite links on them and linked to each other, updated by hand and hosted on angelfire for free *shudder*, when the "tards"found out them mocked us mercilesly about being such nerds we needed our own web pages and so on, a few issued beatings later I got suspended.

They all have myspace now.

Sicarius123
30-09-07, 09:46 AM
Anger issues? :p

Dan.

Delphia
30-09-07, 09:17 PM
Anger issues? :p

Dan.

Nah, After highschool I became a bouncer. Worked out alot of issues.

Give you people a hint tho. Never name your kid Nigel...

wngo
01-10-07, 10:02 PM
www.myspace.com/wngo

Jovanah
02-10-07, 09:50 AM
I got both Myspace and Facebook =)

www.myspace.com/gotimecrew <- will be dedicated to my car, once i get around to fixing it up.

On on facebook as well, and have joined the JDM Group

Reason i use those site, they are both great to keep incontact with those friends that you lost contract over the years!

ntensity
02-10-07, 10:54 AM
I just realised no 1 has made a jdmstyletuning group on facebook yet...

Myspace is so last year...never use my account nemore.

van
02-10-07, 11:18 AM
Didja search? http://www.facebook.com/group.php?gid=2323163697 :)

uknowsergio
02-10-07, 11:51 AM
www.myspace.com/uknowsergio

van
02-10-07, 12:00 PM
Damn, that Flash layout looks hot. Nice one Sergio!

uknowsergio
02-10-07, 02:14 PM
thanks!

Everyone has asked me if i made it, but its as easy as clicking on the link and putting in your ID and...done! lol ;)

Jovanah
02-10-07, 03:14 PM
Those Flash Pages are starting to take over Myspace! about time some one change the layout of myspace!

van
02-10-07, 03:52 PM
I'd use one for grandJDM, but right now the grandJDM MySpace page is pretty close to the grandJDM blog layout, so I guess it'd be best to keep it as it is, haha.

02-10-07, 04:33 PM
whew.. i just added ALL of you... accept it or deny it???!!!

my page is attached with my signature...

wont you be my friend? ;)

Sicarius123
02-10-07, 09:58 PM
Was wondering who it was :p

Dan.

minix3
02-10-07, 11:43 PM
bebo anyone? lol

Alanski
02-10-07, 11:51 PM
bebo anyone? lol

yeah i do! ahahahah

http://www.bebo.com/Aye-Cee

minix3
03-10-07, 12:22 AM
www.bebo.com/ilubyoO

wngo
03-10-07, 02:52 PM
www.bebo.com/wng0

jdmst band anyone?

van
18-12-07, 03:51 PM
http://i167.photobucket.com/albums/u139/vanmonken/stuff/Pensionbookbig.gif

IcemaN
18-12-07, 05:26 PM
http://i167.photobucket.com/albums/u139/vanmonken/stuff/Pensionbookbig.gif

go van thats awesome HAHAHA

van
18-12-07, 06:20 PM
Haha I didn't make it, I was just sharing it with y'all :)

littledude94
18-12-07, 06:57 PM
www.myspace.com/austrolim


Not going to add anyone, otherwise they'd probably go "Who the heck does this kid think he is going around randomly adding people? Oh wait, hes from JDMST...." =P

03-02-08, 05:22 AM
Oh for sure, the vast majority of users on MySpace are twits.

I've always said there's nothing bad and plenty good about the general idea behind MySpace, and that it's simply the massive influx of idiots that have given it a bad name. As a tool for networking and making friends and finding people with similar interests, it's a great tool. I've pulled 5 design/illustration contracts via my MySpace page, so I've gotta at least say that alone makes it worthwhile for me, haha.

The good thing about MySpace though is that, if you play it right, you can very easily stay clear of that shitty side of things. If you're only "friending" people that you can be sure are good folks, what's the harm? *shrug*

..yeah, you can make money. sometimes, a lot.

van
03-02-08, 08:57 AM
Okay...

Q_ball
03-02-08, 09:53 AM
^ I believe Fall Out Boy were first discovered on Myspace, and now have been launched into super stardom...
So too has Tila Tequila Nguyen... Myspace born stars!

doofus
03-02-08, 11:05 AM
tila is horrible... gross.. looks like an alien..

Aleks.B
03-02-08, 11:58 AM
anyone here have bebo

van
03-02-08, 01:27 PM
At the top of the page is a "Search this Thread" tool.

Peachey
03-02-08, 01:37 PM
Mine is www.myspace.com/andrew_peachey

In desperate need of a revamp and tidy up. Been a few years of stuff mashed together by friends and needs a good clean out.

Blog will be getting some heavy usage soon aswell.

Dori*mon
03-02-08, 04:48 PM
www.myspace.com/kiiyanite

tiksie
04-02-08, 03:13 AM
www.myspace.com/tickelz69

:)

van
03-05-08, 11:24 AM
http://i119.photobucket.com/albums/o128/localmike/stuff/2008-04-04Social.png

dom
05-05-08, 07:47 PM
jimmy mcforum says:

"woke up again today! STILL ALIVE BITCHES!"

Shiri
05-05-08, 08:30 PM
jimmy mcforum says:

"woke up again today! STILL ALIVE BITCHES!"

Soooo...

Matt Mead
05-05-08, 08:39 PM
blog:

www.matthewmead.net

Flickr:

http://www.flickr.com/photos/matthewmead/

propably should get a myspace..or is that old news now??

van
11-05-08, 03:06 PM
I has a new MySpace.

http://myspace.com/localmike :)

Iain
11-05-08, 05:20 PM
www.myspace.com/iainmcfly

Bebo Search "iainmcfly"

Mz OoSKYLINEoO
12-05-08, 03:45 PM
www.myspace.com/ro11ya

add me mofo's :D

supernatural
14-05-08, 12:15 AM
http://kingtan.blogspot.com

me blog :)

minix3
14-05-08, 07:49 AM
xanga (www.xanga.com/mzscathing)
myspace (www.myspace.com/ilubyoo)
facebook. (http://www.facebook.com/profile.php?id=517226540)

brasher
14-05-08, 08:25 AM
blog - http://brasherphotos.blogspot.com/

flickr - http://flickr.com/photos/brasher/

myspace - http://www.myspace.com/cbrasher

Matt Mead
14-05-08, 08:35 AM
post more on your blog chris :P

brasher
14-05-08, 12:27 PM
Everything I have shot lately I can't put on the net until it's published/released. :(

I should take more photos of fun stuff soon. More motocross etc.

Matt Mead
19-05-08, 04:05 PM
please do :P looking forword to it

van
19-05-08, 04:09 PM
Just adding some colour to the range of signatures in the bottom half of this page ;)

rodent
20-05-08, 02:44 AM
...except your reply was bumped to the next page :lol:

http://www.themadhat.com/images/floppyfail.jpg

van
20-05-08, 06:33 AM
Oh really? Look again clever nuts ;)

Matt Mead
20-05-08, 08:44 AM
lol^^^

rodent
20-05-08, 01:00 PM
Yeah that'll teach me to mess with a dirty cheatin' mod :P
<3

Civic Weapon
20-05-08, 06:41 PM
Facebook
Bebo

add me =)
[email protected]

Dan
21-05-08, 04:18 AM
Blog:

www.dogboxmedia.co.uk

Just me rambling really about the Uk scene and what not

30-05-08, 01:35 PM
tila is horrible... gross.. looks like an alien..

haha... true.

kula
26-09-08, 12:16 AM
ive updated my blog
http://www.markpakula.com/blog/

Justin Fox
26-09-08, 09:03 AM
Whoo hoo about time Mark! I've added your blog to my links (on my blog).

I've also been writing a blog lately:
http://spamventdocument.blogspot.com/

Also: Charles Kha's excellent blog is here:
http://emptywrapper.com/

brasher
26-09-08, 09:24 AM
Link me up, I'll have to add a few guys from here to mine.

http://brasherphotos.blogspot.com/

So ugly lol.

gimic
26-09-08, 09:48 AM
I've just made a Flickr account. Not much on there at the moment, but feel free to become a contact!

Rad
26-09-08, 10:39 AM
Facebook
[email protected]

Flickr
http://flickr.com/photos/[email protected]/ (nothing special)

Peachey
26-09-08, 08:05 PM
haven'f put my facebook on here yet.
[email protected]

brasher
11-11-08, 09:36 PM
Post more blogs

kthx

OVTEC
11-11-08, 10:03 PM
www.stevenle-photography.blogspot.com

nothing special, i sorta got inspiration from reading everyone else's blogs :)

Shiri
11-11-08, 10:06 PM
My blogs a shameless rip off of Charles's... same pic size and all :p. Will be reluanching with my own domain very soon and more original direction :)

http://blog.myspace.com/shiridenovo

van
11-11-08, 10:19 PM
"Polo shirts are for two things. Golf, and golf".

I dunno Shiri, I reckon polo might be on the list of things polo shirts are for ;)

Shiri
12-11-08, 12:07 AM
Who plays polo in Australia?

rodent
12-11-08, 12:24 AM
A lot of content there Shiri!

Shiri
12-11-08, 01:14 AM
Yeh I've had it online for a few years now! Most of it was personal but I'm tryin to talk about relevent things and goodies now :)

supernatural
13-11-08, 08:03 PM
not a blog... more like a design folio... updated weekly... :)

http://kingtan.com.au

van
14-11-08, 12:51 AM
Nice work there man! You've worked with some sweet licences. Jealous!

supernatural
15-11-08, 02:17 AM
thanks mike... wish i had more illustrator skill like yourself...

van
20-12-08, 07:24 PM
I has a new blog! Totally rippin' on Charles' style, but he'll live.

http://www.hundredhandslap.com

Shiri
20-12-08, 07:48 PM
Haha I ripped charles too recentely... new years resolution is to reclaim my blogs own style :D

van
02-01-09, 08:57 PM
Wowsers, TMR has a page on Facebook now! Crazy stuff.

fan up! http://www.facebook.com/pages/The-Motor-Report/43523153390

buzza9
02-01-09, 09:03 PM
okk peepz... www.myspace.com/buzza9

autechs15
06-01-09, 01:41 AM
www.myspace.com/msndrift theres mine :)

keviny
16-01-09, 03:51 PM
Blog:
www.kevin-yiu.com
http://kevin-yiu.com/blog/?feed=rss2 (RSS Feed)

Flickr:
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/

Mike.V?!
16-01-09, 07:51 PM
I made blog!

http://www.neglectedblog.com/

4shizz
16-01-09, 07:53 PM
www.myspace.com/lgforshizz

i hate it so much, but its s freaking addictive.. everyone add me, im awesome! haha

as is facebook (http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=1001728431&ref=name) ..hope that works..

Pockets
17-01-09, 12:29 AM
here's my Flickr account. I don't have much on there atm lol.

http://flickr.com/photos/p0ck3ts

OVTEC
17-01-09, 03:44 AM
http://www.flickr.com/photos/stevenle-photography/ heres mine :)

AaronAE86
24-01-09, 12:46 PM
www.myspace.com/liveforthemoment69

Don't go on it too much these days..

RaYmO
29-04-09, 10:08 AM
Just started getting into the action...

http://www.everybuddylovesraymond.com/

Got a shiteload of pics on there from my recent "Pastry Tour" of Japan

wilch
19-06-09, 09:19 AM
I decided to change my site into more of a photo-blog than just a "portfolio", cause yeah, portfolio's are boring.

http://www.notonmonday.com

...doesn't display properly in IE6 at all though. Firefox all good. Hmm..

D4NM4C
19-06-09, 09:24 AM
my flickrs in my sig :D
add me

w810sc
21-06-09, 01:54 PM
My Bosozoku facebook:
http://www.facebook.com/people/Deepdishfactory-Fonzy/1273733773

felixR
21-06-09, 03:05 PM
I have a fan page on facebook :P

http://www.facebook.com/home.php#/pages/Sydney-Australia/Felix-Alim-Photography/90212648044?ref=ts

:oops: :lol:

w810sc
21-06-09, 03:09 PM
I have a fan page on facebook :P

http://www.facebook.com/home.php#/pages/Sydney-Australia/Felix-Alim-Photography/90212648044?ref=ts

:oops: :lol:

Already a fan :mrgreen:

felixR
22-06-09, 08:44 PM
Already a fan :mrgreen:
haha thanks :D

Shiri
22-06-09, 09:40 PM
For those who haven't seen my new site it's obviously linked in my signature... www.brokenlense.com

Just a site outlining a lot of what I do and will eventually develop into a portfolio site.

Mattio
22-06-09, 10:21 PM
blog - http://mattio123.blogspot.com/

Only just started it up a day or so before i bought the sil.......over myface and spacebook big time atm......like blogger a heap more

~bb~
23-06-09, 09:12 AM
www.myspace.com/elfy_girl
but tell me who you are or i wont accept LOL

or on facebook:
Briana Kelly Sugars

Rkds
27-08-09, 06:08 PM
My blog :)

www.arkadiuszbryl.blogspot.com

it's called chasing freedom because that's what part of my life I am currently in and It is about my escape from the rules and boundaries that surround me at the moment.

trying to get the url changed to chasingfreedom

siddr20
27-08-09, 06:16 PM
My facebook group: http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=121604946277

Join me :)


Blog: www.sidd-rishi.com/blog

Website: www.sidd-rishi.com


:)

siddr20
27-08-09, 06:16 PM
My blog :)

www.arkadiuszbryl.blogspot.com

it's called chasing freedom because that's what part of my life I am currently in and It is about my escape from the rules and boundaries that surround me at the moment.

trying to get the url changed to chasingfreedom


DUDE YOUR GARAGE!!!!!!!!!!!

Rkds
27-08-09, 06:20 PM
DUDE YOUR GARAGE!!!!!!!!!!!

hahaha the mess is because i was sorting the "garage sale stuff out"

hahaha.
round 2 this Sunday :)

Matt Mead
02-09-09, 08:45 AM
i go to so many car events i thought i should blog about it.
www.motordriven.com.au

dcoghlan
18-09-09, 03:30 PM
We setup a blog for Nats car :D

Its not very nice to look at as I have no creative skills what so ever, so if anyone wants to help make it look a bit better, please let me know.

http://missronline.blogspot.com

funkmaster
22-09-09, 09:15 AM
flickr - http://www.flickr.com/photos/psychotic1684/

felixR
29-09-09, 11:14 PM
dianne's new food blog.. check it out :)

http://bethefoodie.com/

ban_die
25-01-10, 03:15 PM
ken's toy and japanese action figure blog www.toyboxcollection.com

my gf's crafts, sewing, food etc blog www.chubbyhobby.com

cheers:)

two40
25-01-10, 03:47 PM
Car racing culture thingo blog as seen in sig ^.^

http://chicaneculture.com

Rkds
19-03-10, 09:58 PM
Just updated mine with a new post about paying my best mate's fines.

http://arkadiuszbryl.blogspot.com/

I really want to start a word press blog. I just like the endless possibilities.
Hopefully I can get something going soon.

TONTON
19-03-10, 09:59 PM
www.sydneye30.blogspot.com

Rkds
19-03-10, 10:04 PM
www.sydneye30.blogspot.com

following.

BDSGARAGE
20-04-10, 12:24 AM
here's my blog i have started.Its all work that iam currently doing or have done
warning there are sme v8's in there i will supply eye wash if i have too.
http://bdsgarage710.blogspot.com/

RILEY_J
20-04-10, 12:41 AM
tumblr.. need to update more often

import_bible
20-04-10, 04:03 AM
added a blog to my site, started a flickr and twitter account as well:

http://importbible.com/blog
http://www.flickr.com/photos/[email protected]/
http://twitter.com/importbible

somos
20-04-10, 01:45 PM
http://obsessivecompulsivetuningcars.com/
Just started :D

Hope to showcase the people in the scene instead of their cars... because sometimes it nice to know where they came from and how they got there. To be inspired to do the same.

felixR
24-05-10, 03:04 PM
Your blog is going good Benson! Nice updates.. keep them coming!

I've changed from blogspot to wordpress now! What a headache lol

Link me! :P

http://blog.felixalim.com/

one11
26-05-10, 11:38 AM
Flickr - http://www.flickr.com/photos/eonephotography/

tougemonster86
26-05-10, 12:14 PM
Flickr - http://www.flickr.com/photos/[email protected]/

speedracr
21-06-10, 10:25 AM
Created a Twitter account finally. http://twitter.com/charleskha

D4NM4C
21-06-10, 10:29 AM
Check my sig for blog and flickr

www.twitter.com/mckennadt is my twitter

Taz_
21-06-10, 07:49 PM
New website: tazali.com (http://tazali.com)

Blog: tazali.tumblr.com (http://tazali.tumblr.com)

Flickr: flickr.com/tazphoto (http://flickr.com/tazphoto)

Berty
21-06-10, 08:39 PM
Blog: www.albertnghiem.com

Flickr: www.flickr.com/bertyr

Twitter: www.twitter.com/AlbertNghiem

caseydhnaram
25-06-10, 05:07 PM
Flickr: flickr (http://www.flickr.com/photos/caseyjohnphotography)

Blog: shirtstuckedin.com (http://www.shirtstuckedin.com)

Twitter: twiter (http://www.twitter.com/caseydhnaram)

- Casey Dhnaram.

Dan
26-08-10, 04:39 AM
Just rebranded my site completly, so go check out Eightj @ http://www.eightj.co.uk

panda[cRx]
14-09-10, 08:42 PM
it's nothing special but i've recently been blogging at www.lozzz.com

i live in japan so it's just car spotting, food and other random crap or whatever the hell else i feel like posting

The Stig
14-09-10, 09:00 PM
;781827']it's nothing special but i've recently been blogging at www.lozzz.com

i live in japan so it's just car spotting, food and other random crap or whatever the hell else i feel like posting

nice blog man, that pic of the nsx & GT-R, i saw that same gtr spotted on another blog.. small world lol

Brucey
14-09-10, 10:03 PM
Finally got a flickr. Been uploading all day but still a lot of work to do

http://www.flickr.com/photos/michaelbruce/

Serial Killa
14-09-10, 10:06 PM
I have a flickr for work, it's just got pics of our finished work (cool cars occasionally)

There will be some double ups from me using it as a newsletter image storage device :P

www.flickr.com/motographics

panda[cRx]
15-09-10, 07:08 PM
nice blog man, that pic of the nsx & GT-R, i saw that same gtr spotted on another blog.. small world lol

thanks. I'm gonna try and get to more events to get some nice pics but I'm usually pretty busy on weekends with work and fam stuff :neutral:
I've found some funky little local workshops I plan to check out too. Oh and Youichi Inamura (D1 driver) owns and runs a flower shop nearby so I'm gonna see if i can catch him there sometime hahaha

and unless the GTR was in another prefecture I doubt it was the same car. Yamanashi is considered a country prefecture and I doubt any other foreign car bloggers would be out my way lol