PDA

View Full Version : My Beast (",)



TOY42U
16-08-07, 03:47 PM
Hey guys,

Here are a few pics of my beast.. They aren't very good ones, will have to get some more when i have the time.. ;)

http://i31.photobucket.com/albums/c390/MZB17C/SA400114.jpg
http://i31.photobucket.com/albums/c390/MZB17C/SA400116.jpg
http://i31.photobucket.com/albums/c390/MZB17C/SA400016b.jpg
http://i31.photobucket.com/albums/c390/MZB17C/SA400064.jpg
http://i31.photobucket.com/albums/c390/MZB17C/suzi-2.jpg

rodent
16-08-07, 03:50 PM
Love the rims! It makes it look like a Matchbox car :P

[[d a n n y]]
16-08-07, 04:05 PM
Mad a cuppa

Mick
16-08-07, 05:06 PM
Nice colour, nice rims nice car!
always liked them little bugga. =)

Justin Fox
16-08-07, 05:09 PM
Go the hardtop!

Stalemete
16-08-07, 05:11 PM
That looks hell awesome :cool: - want!

Deviliss
16-08-07, 05:12 PM
looking nice mate

TOY42U
16-08-07, 05:30 PM
Love the rims! It makes it look like a Matchbox car :P


Yeah :mrgreen: .. I often find myself looking for the remote control!!

Nightingale
16-08-07, 07:11 PM
These cars are really cool, I like the rims. These things rival the honda beat for size. lol

MiGoreng
16-08-07, 07:16 PM
Nice nice!! you were on TEC yeah? :)

Cappuccino
16-08-07, 07:36 PM
Hey I know you!!!! (Its the porko from clubb cappo) bout time we see another cappuccino... was getting lonely lol.... Justin all cappuccinos are hard top convertibale, t - top and targa top i believe suzuki won some award for it.

Gorilla
16-08-07, 08:10 PM
thats cool...2 things..rims need to be 14" and please mow your lawn!!! :P

TOY42U
16-08-07, 08:20 PM
Hey I know you!!!! (Its the porko from clubb cappo) bout time we see another cappuccino... was getting lonely lol.... Justin all cappuccinos are hard top convertibale, t - top and targa top i believe suzuki won some award for it.

Actually its Hailey from Club Cappo!! my name on there is also TOY42U :mrgreen:

Lawn has since been mowed Questlove (",)

TOY42U
16-08-07, 08:21 PM
Nice nice!! you were on TEC yeah? :)


Yup sure was, till it disappeared (",)

bony
16-08-07, 08:37 PM
i love cappos.. mate had one.. on 18' chromies hahaha atleast it sounded good

zawrilla
16-08-07, 08:41 PM
how awesome does it look in that colour as well... nice.

TOY42U
16-08-07, 08:48 PM
i love cappos.. mate had one.. on 18' chromies hahaha atleast it sounded good

Geez 18's!! Im scrubbing with 17's.. :mrgreen:

Cappuccino
17-08-07, 12:02 AM
i love cappos.. mate had one.. on 18' chromies hahaha atleast it sounded good


That would be YYBSHY or something he lives in wattle grove sold it and bought the mirage and had a daewoo lanos b4 that?

pryles
17-08-07, 12:46 AM
LOl thatss a coool carr broo butt its not a gu car LOl LOVE THE COLOUR

OHH crapp ur a girl :P myy badddd

uknowsergio
17-08-07, 01:07 AM
I love these, Looks fantastic in yellow!

I nearly bought one last last year. It was on ebay, i got out bided on the last minute! ouch!

Jing
17-08-07, 02:03 AM
i keep seeing my breast :S

josh..
17-08-07, 08:57 AM
they are coool cars ! good stuff

TOY42U
17-08-07, 02:36 PM
LOl thatss a coool carr broo butt its not a gu car LOl LOVE THE COLOUR

OHH crapp ur a girl :P myy badddd

Um yes I am a girl!! :mrgreen:

Jovanah
17-08-07, 06:52 PM
17" Rim WOW that big rim for a little car lol

pryles
17-08-07, 09:01 PM
Um yes I am a girl!! :mrgreen:

LOl yapp noticedd :D hahahahahha sorrii missi

chavo
18-08-07, 12:35 AM
thats sick.. i was actually gonna say you should drop it a little more hahaa.
nice to see more cappa's here, love the rims, looks great.

TOY42U
18-08-07, 05:43 PM
thats sick.. i was actually gonna say you should drop it a little more hahaa.
nice to see more cappa's here, love the rims, looks great.

I think it probably nearly impossible to drop it anymore!! The poor thing scrubs as she is!!

Rotary_rockeT
18-08-07, 06:55 PM
16" :)

Buddy
18-08-07, 08:08 PM
looks very unique!! great stuff

Hens
01-09-07, 12:23 PM
those rims make the car look like a cartoon.

nice

kunz
04-09-07, 02:59 AM
i keep seeing my breast :S

↑ lol

I'm not usually a fan of Cap's but this one is certainly an exception! Love the colour and the rims..excellent combination.

:cool:

TOY42U
20-09-07, 01:54 PM
Thanks peoples :)

Cappuccino
20-09-07, 02:00 PM
you still need to bring it out to one of the eomm so we can have both caps together.

minix3
20-09-07, 02:10 PM
reminds me of my car haha

Vashcat
20-09-07, 02:58 PM
What motor does these cappas run?

Cappuccino
20-09-07, 03:03 PM
they run a F6A (found in the alto works) its a 660cc twin cam 12v turbo.

Vashcat
20-09-07, 03:50 PM
Serious? 3 cylinder im guessing, whats the power output on these puppies, going by power to weight they would be little rockets!

Cappuccino
20-09-07, 04:11 PM
yep 3 cylinders i got mine dyno at 48.7 Rwkw, yep there rear wheel drive :D and according to the rego papers tare weight is 730kg.

Vashcat
20-09-07, 04:20 PM
holy shit batman, has anyone ever poured alot of money into one of these??
I mean like blowing heads off nimble quick!?

Cappuccino
20-09-07, 04:26 PM
yep there is a green one in sydney that would have close to 130+rwkw plus it has carbon fibre roof, bonnet and boot and aftermarket bodykit which i awesome would weigh less then stock.

Vashcat
20-09-07, 04:31 PM
Hmmm are cappuccinos on the P plate restriction list? :D

Cappuccino
20-09-07, 05:01 PM
the cappuccino and the daishitsu copen are the only two turbo cars that p plates can drive, but i was lucky regardless i got my licence before they came in.

TOY42U
20-09-07, 10:57 PM
you still need to bring it out to one of the eomm so we can have both caps together.

Yeh i know!! Its just so hard with work cos i do weird shifts!!
will happen eventually!!

Downshift
25-09-07, 12:34 AM
maddd a little cuppa, absolutly awesome cars :D

one11
04-10-07, 06:38 PM
lovin it :)

OoSKYLINEoO
04-10-07, 11:08 PM
ooo niice!!