PDA

View Full Version : [SYD] Friday 14th September



vague
13-09-07, 04:37 PM
Anyone up for doing anything ? Looking for things to do and can't think of anything. Staying away from clubs and pubs completely.

Suggestions ? :)

Cappuccino
13-09-07, 04:49 PM
Depending whats happening i could be interested in tagging along....but out of ideas lol.

Vashcat
13-09-07, 04:54 PM
You didnt say bars, or stripjoints?

OVTEC
13-09-07, 07:31 PM
yea im free...maybe a cruise somewhere? (nothing illegal though)

RE99IE
13-09-07, 08:06 PM
You didnt say bars, or stripjoints?

If Kevin can go to stripjoints...it ain't illegal...lol

vague
13-09-07, 10:43 PM
hahaha.. a cruise or meet sounds good. Stripjoints.. temping but i'll pass on that :]

5hu7o
13-09-07, 10:44 PM
strip joint! ohhh yeahh...

vague
13-09-07, 11:09 PM
Aqua golf ? Putt putt ? i dunno. seems like a decent idea. xD

I wanna see your Cappa up close. Only got a glimpse of it after leaving the EOMM. :( Awesome car btw.

OVTEC
13-09-07, 11:33 PM
lets cruise to a stripjoint lol both ideas put together!!

lovesil
13-09-07, 11:35 PM
stripjoint ftw :D

vague
13-09-07, 11:41 PM
LOLOL

Whatever works. I don't mind. :)

5hu7o
13-09-07, 11:51 PM
lets cruise to a stripjoint lol both ideas put together!!

this has to be the best idea out there its like cruising to heaven...well almost heaven

MFN-MAN
13-09-07, 11:58 PM
this may possibly be my fourth friday in a row that i wouldve been sober...its an eye opening experience for me...really hahaha

vague
14-09-07, 12:06 AM
this has to be the best idea out there its like cruising to heaven...well almost heaven

LOL. It's a good idea.


this may possibly be my fourth friday in a row that i wouldve been sober...its an eye opening experience for me...really hahaha

haha. This would be my fourth week off excessive drinking and gambling.

fun33r
14-09-07, 12:40 AM
or cruise in a stripjoint

fun33r
14-09-07, 12:40 AM
fail ^

black200
14-09-07, 01:20 AM
i remember the good old days when friday night meant you park your car up at the rocks and watch all the cars (and skirt) pass by. Its a shame they closed it down

or maybe i should be posting this in the confessions thread? :P

Cappuccino
14-09-07, 08:29 AM
Aqua golf ? Putt putt ? i dunno. seems like a decent idea. xD

I wanna see your Cappa up close. Only got a glimpse of it after leaving the EOMM. :( Awesome car btw.

Yep shes quite unique lol....so whats happening tonight?

EGG80X
14-09-07, 08:33 AM
Got a photoshoot this evening then I'm pretty much free after that too

MaxZmus
14-09-07, 10:07 AM
I'm trying to stay away from Privaledge bar.........will be up for a cruise......might bring a few other friends out.

JDM 20T
14-09-07, 11:16 AM
i am free tonight if you guys are cruising/meet

vague
14-09-07, 12:02 PM
I'm fine with a cruise/meet. Anything after say.. 7.30pm. Just need a convenient meeting point.

I'll be at Cabra hungry jacks around 7.30pm to meet my mate. He's tagging along too.

Cappuccino
14-09-07, 12:12 PM
Hey Vaque i will meet you at Cabra hungry jacks at 7:30pm, thats the one on cumberland hwy?

vague
14-09-07, 12:26 PM
Yup that's the one. No worries. :)

Hungry Jacks Corner of Cabramatta rd and Cumberland Hwy. 7.30pm

Anyone else ?

JDM 20T
14-09-07, 12:29 PM
yeah i will be there too then will meet you there at 7:30 :)

Trolls Royce
14-09-07, 01:05 PM
Strip clubs for sure.

Good legal fun.

MaxZmus
14-09-07, 01:25 PM
oh snap.........heheh down the road from my house.

I'll have to see if I can make it on time as some friends will be on there way back from working in the city.

Cappuccino
14-09-07, 01:50 PM
Sorry guys i cant make it tonight my mate just got engaged so im gonna go have a few drinks.

OVTEC
14-09-07, 01:51 PM
lol ill be at hungry jacks at liverpool having dinner with some friends at about 8pm if you guys wanted to meet up

JDM 20T
14-09-07, 01:55 PM
im too broke for the strip clubs :( just looked at my bank account dont look too healthy

vague
14-09-07, 02:14 PM
damn ! i wanted to see that cappa.

Oh well, we'll still be there I guess. Hungry jacks @ cabra still. 7.30. I'm not going strip club, im broke aswell.

OVTEC
14-09-07, 04:52 PM
yea ill be there at abt 8pm..look out for a black CRX and i have a JDMST sticker on the rear hatch so come say hi if its u guys

vague
14-09-07, 04:58 PM
No worries. See yous there whoever's coming.

MaxZmus
14-09-07, 05:14 PM
looks like priv bar again for me...........doh!..........have fun guys.

Cappuccino
14-09-07, 05:15 PM
looks like priv bar again for me...........doh!..........have fun guys.


lol is it still $3 drinks?

vague
14-09-07, 06:14 PM
hey Capp. Were you driving on the M5 last night ? Think we spotted you.

5hu7o
14-09-07, 06:19 PM
lol saw him 5 mins ago on cumberland heading towards livo

IcemaN
14-09-07, 06:27 PM
is this a mockery of tonight whats on?

vague
14-09-07, 06:29 PM
nothings on apparently. just meeting up with a bit of people. kill a bit of time.

Cappuccino
14-09-07, 06:31 PM
yeah i was between moorebank ave and hume hwy? 5hu70 just curious where you infront of the s15?

Buddy
14-09-07, 06:45 PM
is this a mockery of tonight whats on?

nothing will ever compare to the greatnes of the orginal.. the original 'tonight whats on'

QuintessentiaLs
14-09-07, 11:01 PM
You guys could consider coming Power House (Youth Service) in the Hills district. ;) I'm there every week. 8-10pm usually.

MaxZmus
15-09-07, 01:46 AM
lol is it still $3 drinks?

it's gone up to $4 bro..........but it's still knocking out all the asians : )

5hu7o
15-09-07, 02:13 AM
yeah i was between moorebank ave and hume hwy? 5hu70 just curious where you infront of the s15?
yeah it was me i would of beeped at you but my horns broken

vague
15-09-07, 02:22 AM
yea ill be there at abt 8pm..look out for a black CRX and i have a JDMST sticker on the rear hatch so come say hi if its u guys

lol. we left hj at 8.15. didn't see familiar cars. xD then saw you guys at 10pm and turned around. Nice crx, amber lights look cool.

OVTEC
15-09-07, 11:48 AM
lol. we left hj at 8.15. didn't see familiar cars. xD then saw you guys at 10pm and turned around. Nice crx, amber lights look cool.

lol thanks man ur cars real nice as well keep up the jdmness :)